сряда, 19 септември 2007 г.

...

оп...
реших да си направя блог, в който да пиша някакви неща, докато ме няма. вместо и-мейл... това си е и по-пасивен терор - някак си много по-изискващо е да си отвориш пощата и да видиш поредното писмо с тъпотии... но пък има и шанс така да изпускате някои от интелектуалните ми опити, така че ако има вариант subscribe-нете се за блога... не знам, има ли, аз не разбирам много от този, хех, феномен, да не кажа, че съм му принципен противник...
в този ред на мисли (хаха), ще се опитам, и ще се проваля, да направя нещо като анти-блог, т.е., в повечето блогове хората мрънкат само за себе си - каква музика слушат, колко ги е впечатлила някаква книга и т.н., което само по себе си не е лошо, но изложено писмено изглежда като парадиране...
е, за никого не е такйна, че аз парадирам постоянно, така че все едно... ясно е, че ще си напавя хипер пимпнат блог с музика, цитати от книги и имена на художници на всеки три реда, но хората, които ме познават знаят, че съм истински (да бе!).
леле, дотук се получава ужасно...
иначе отправям благодарности към Жоро Мойнов (ок). с него през лятото си говорехме колко тъпо нещо са блоговете и той каза, че би си направил такъв само ако замине нанякъде... та оттам ми хрумна.

и така... започвам с пътеписната част
(макар че ми е доста скучно, май повече искам да храня блоговете, но все едно)
абе, ок пътувахме... направих номера си от последните ми дълги пътувания АКА спах почти през цялото време.
би било много ефектно да сваля профила на съ-пътниците си, но това би отивало повече на тетрадката ми по ЗИП Литература от 11 клас...
само едно нещо! високо ниво на поличбеност: шофьорът на автобуса беше същият тип, които ме е карал газилиън пъти по маршрута София-Разград. и за щастие не позна в мен детето, което повръщаше почти всеки от тези газилиън пъти...
за сметка на това контрабандира почти всички цигари на света...
ето и... ъъъ... снимка на някоя си граница... предполагам, че показва условията на живот в един свръхглобален свят или нещо такова, но за мен си е само снимка:

същата снимка, няколко минути по-късно, когато спряха климатика и стъклата се изпотиха (не бе, сериозно, само стъклата се изпотиха; вътре изобщо не беше неприятно и миришеше, даже ухаеше, на малкия нещастник коколино):


и така... пристигнахме, даже имаме и къде да спим... даже и разцъкахме града, въобще не е голям, центърът е достъпен пеша, цените се като в БГ (Недялко Йорданов: "ама заплатите не са такива") - да, мерси...
имам да кача още милярд снимки, понеже Иван (кучето) писа писмо 18 часа (колкото и пъти да надзърнех все беше стигнал до "обичам те")... снимките естествено са, коя от коя, по-противни... блогът ми е тъп, не знам да пунктуирам, не знам как се пише "пунктуирам" и няма достатъчно имена на известни важни хора...
лека :))

11 коментара:

qb каза...

хахахахахахах
има време за имената на известни хора знам аз как рано или късно ще се стигне до гус фон шмигезер и неговия верен спътник постмодерния вариант на къртицата?! втф
щи пиша писмо за поредния цирк в живота ми

Vikotelo каза...

Има 2 неща който ми харесват
че е зелено и че се смях много

остава да си намериш еквивалента на "пичета" темата и си готов!

momchino каза...

ябал, пиши за блога ми, не за себе си :D
вик, зеленото стана без да искам, смешното съвсем

Vankata каза...

Идеята ти не е никак лоша, така поне няма да има изказвания от типа: "..абе прочете ли поредния тъп мейл от....Данчо.." , а ще е: "..абе колко се смях на блог-а на Мом4и.." Даай се така братле и да си изкараш мн яко :)

Unknown каза...

БАТЕ втората снимка прилича на обложка на Depeche Mode.

Stefan Milchev Type Quote Of The Day:
"Блоговете са душевен спам, стига да желаем, можем да проникнем в главата на всеки ако сме готови да хвърлим времето си на вятъра. А да и да не забравя...
...Малер!"

За шофьора:

БАТЕ ти си Матрицата, ти съзидателят, ти света, ти Why are we here on Earth, man?. Сигурно има някакъв систем ерор дето не позволява симулацията на пътуване да бъде съпровождана от различна симулация на шофьор на автобус. Чисто, просто като разговор на скапаните лодки. Ха!
С тия коментари се върнах 10 години назад БАТЕ когато висях в IRC канала на ММ и псувах рапърчета дето не се кефеха на Babyface Clan и предлагах невъздържано безндажната си и платонична любов на Роро БАТЕ.
Ще трябва да се примирим с тази текстова и визуална репрезентация (пастиш?!?) на my bestest buddy,
докато се върнеш. Но тогава ще си се променил толкова много, че няма да си говорим, ХАхахАХаХа, аре БАТЕ че тва стана моя блог.

Поздрави от
"И Мишо Шамара Пуши Трева"

Total БАТЕ Count In The Comment: 6

momchino каза...

thank you kindly, sir...

макс... totally stealing t3h show ебаси... знам, че не искаш свой блог, но защо рипваш моя, който е толкова пресен. или пък... о, не... това е! "ще го каже ли?" да си направим общ блог? ааа

не, когато той прави фрийстайл, аз просто откачам...

Unknown каза...

Повече няма, само ICQ from now on.

momchino каза...

е ти па...
:))

Gia каза...

Ех, ех! Обичам този блог, обичам идеята за този блог!
Обичам го, защото именно тук, а не в някоя (нашата) mail-група ще се канализира вдъхновението ти, а идеята за europudding я обичам по начало, но за да се получи ще трябва да включиш и други хора. (колкото и да ти се струва неприемливо ;).

Та, така... Обожавам двете снимки, особено втората (с рисунчиците по стъклото)... Пребори се за компа и качи още

И... разпусни малко, не се пренапрягай - всички харесваме blog-а (засега!)

qb каза...

защо имаш 9 коментара ебаси! не е честно, ти ще станеш известен сега а не АЗ АЗ АЗ АААААААААААААЗ
ахахахахаах
обичам те маймуно

mGia каза...

Аз ще кажа само едно сърцераздирателно "Хлип!" Защо Иван Д. е в Чехия?! До февруари... :(