четвъртък, 20 септември 2007 г.

бърнард

не знам, това, което сега ще постна го писах четвъртък май, но от тогава бях busy да се интегрирам и все не достигаше време да го редактирам и окомплектовам със снимков материал ("снимков материал" - ок, Гена Трайкова).

това е само, за да ви покажа, че наистина съм се разкарал от БГ.
не знам за какво щях да пиша - тия снимки са още от Сряда. докато Иван (кучето) пишеше милярд пъти "обичам те" аз умирах от скука и видях ей този таралеж от балкона:

не бях виждал наживо преди затова се втурнах да го заснема ("втурнах" и "заснема" - минус хиляда точки). докато му правех фотосесията дойде и тази котка...

абе да, идилия, ноев ковчег, а-у... в общи линии след това се скрих, защото по линията на градация (ако съществува такова нещо/словосъчетание), след таралеж и котка идва птеродактил, а той щеше да ме грабне и да ме върне в Красна Поляна (която упорито наричам Западен парк). само по себе си това не е лошо, просто ако можеше да ме мята от едното място на другото, така че хем да напредвам културно, хем да си функционирам в София, хем енд егс...
всъщност това ми напомня...
странно, но тотално съм орязан от чувства на сантименти или проблеми при адаптациията. въпреки че с Иван (кучето) сме провели има-няма 2 сносни разговора с хора отвъд нас, не се чувствам културно-шокиран... в крайна сметка, явно съм темерут... сещам се, когато бях малък, много се вълнувах от извънземни и т.н., та баща ми (ок, Макс, пастрока ми) ми беше купил някаква книга на американец, отвлечен от извънземни... единственото, което помня от нея (не, че я довърших) е, че извънземните подмениха метаболизма на човека. серионо... пич, когато те отвличат извънземни последното нещо, за което им пука е дали искаш ranch sauce на такото си... anyways, май и мен са ме отвлякли малките факъри и са ми ампутирали всякаквите сантименти (примерно това да свързвам места и музики* с момичета). ПРИМЕРНО!

* музики: "Митко, ти имаш ли си приятелка?"
"Аз си имам много приятелки."

"А някоя по-специална?"

"Мда."

"Защо не я доведеш да опита сладкото?"

"Тя не си пада по такива неща. Пада си по... разни музики"


все едно,
сред куците работи, за които да пишеш в блог е това как пиеш и купонясваш, imo... много мразя и разговори тип "бате, на село дядо прави ракия от рандъм плод, 45 градуса", "о, а на бащата гроздовата, 21311 градуса, а от ширата прави петмез..." и т.н. (ужасни последни 2 реда, най-слабите дотук). всъщност написах това като извинение, че ще говоря за пиене. но предполагам, всички ви интересува чешкото пиво (не знам кои са всички, понеже не казах на майка ми за блога и май няма кой да го чете). с Иван (кучето) го полазихме ("пивото")... има около милярд вида и достигнахме до силната идея да почнем от единия край на касите в магазина и ден по ден да стигнем до другия... този принцип ни преее... защото едната бира се оказа безалкохолна - пусти културни шокове, езикови бариери енд стъф.
якото е следното... погледнете етикета на тази бира...

това ако не е един актьор, който участва в "Ане/Мъртви градове" (плюс десет хиляди точки). баш той е, явно през свободното си време е етикет на бира в Чехия. anyways, понеже много ме е страх от публични личности, искам да кажа, че доколкото разбирам от тези неща, този актьор е много добър и има много хубав глас, така че го моля, когато разбере кой съм, да не ме напада...
(мислех си, че по-долу от първия ми пост, няма накъде да падна, но... виж ти)
изобщо, много мразя себе си в задна дата - примерно да си намирам есета от училище или рисунки от времето, когато си мислех, че мога да рисувам. та така и с тия неща, които съм писал преди 2 дни. много ме дразнят, но ме мързи да ги променям...
аре и, само да не забравя, вероятно някои от вас (вас?) очакват от мен да го кажа и мисля, че е време:
Просто съм такъв човек

Йезззър

9 коментара:

qb каза...

"бате, на село дядо прави ракия от рандъм плод, 45 градуса", "о, а на бащата гроздовата, 21311 градуса, а от ширата прави петмез..."
ахахахаахах
първо:рандом
второ: петмез!!!
йеззър твоя блог е най якия евър!

Unknown каза...

*забавен коментар*

P.s. - Use your (Tyler sings).


Снимката на котката ме радва.

Unknown каза...

BTW
Lolz @ Разговор със Скашо:
За пореден път.
- Здрасти аз съм Сашо.
- Аз съм Максим.
- Максим на Момчил?

От където и да гледаш тая фраза седи мръсно.

Абе не знам дали да коментирам блога или да ти пиша некви глупости дето ми се случват, очаквам фийдбак по въпроса. До тогава.
Първата снимка всъщност е Западен Парк, тва са новите ремонтирани Виетнамски там каквото бяха. От къде знам,че е БГ, кофите и шкодата са dead giveaway. Плюс това онова отзад е Люлин.
Котката е яка. Таралежа не е.
Очакваме още европейски новелти айтеми, може да станеш като Еленко Еленков и да публикуваш вместо пордукт на деня, бира на деня/седмицата и да правиш задълбочен анализ благодарение на изтъчения си вкус for the finer things in life. Тази бира имаше благородно начало, леко тръпчив послевкус и ми осигури шведка.
Абе да ползвам ли коментите като мейл, чакам отговор и за това.
Между другото гледай да ограничаваш посипването на главата си с пепел след всеки ред, it kinda gets annoyin after teh first time, но ако толкова изпитваш нужда да се самобичуваш (lolz @ samobichuvash)заради това, което си написал може би трябва да е накрая ,като анализ ор зомсинг, според мен ще е по-забаво най-малкото.

Аре поздрав и аз прослушах грозниците.

Tato is do člen určitý srdce tichý porážka.

Май е правилно, половината.

Аре пиши мор.

qb каза...

бтв таралежчето е много мило, искам го за рожденния ден! @maxim : LOLZ!!!111 за разговора със скашо хаахахах
мишле, вчера Чистих!!!т.е. забърсах прах и изхвърлих едно две хвърчащи листчета, беше невероятно, за момент разбрах що винаги като дойда у вас търчиш с блумеджик моп по петите ми.
сори, обаче ти си го направи- вече е ми идва да пиша мейли, като мога да пиша тука даге:/

п.с. : и не забравяй: нагоре-надолу, наляво-надясно, но НИКОГА КРЪГООБРАЗНО!

momchino каза...

мерси, Прами (ебаси)...
иначе за Скашо аз съм Момчил на Мариана, така че... figure it out. you're double-ly(??) owned...
ябал, това с мопа е много полезно, защото в момента около мен Иван (кучето) разлива компот от ананас и изкипява млека упорито.
иначе... фийдбекс ар файн, но има неща, които са си само за поща, naturally...

Vikotelo каза...

Момчи строим ти паметник в израз на нашата възхвала! Скоро и град нещо като Димитровград на Г.Димитров...ти ще имаш своя..

фок..има Момчиловград...
но Момчилене, МОмчилик, Долен-Горен-Среден-Рус-Да живее Сталин- Момчил са свободни!

И аз бях там и аз се смях!

ве.це. Точките са точно!Ама дължиш на мен за употребата на рандъм!

momchino каза...

признавам...
ще получиш extra credit за това :))

Unknown каза...

Максим на Момчил на Мариана...

Triple Whammy, сериозно спирам да пиша тук.

Ай

qb каза...

ааааааааахахахаахахахаха I OWN EVERYBODY! току що сложих бърозвар в железно канче да си топля вода за чай, но без водата и почти изгорих къщата!